skip to main content
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Dạng tìm kiếm Chỉ mục

When the Use of Positive Language Backfires: The Joint Effect of Tone, Readability, and Investor Sophistication on Earnings Judgments

Journal of accounting research, 2014-03, Vol.52 (1), p.273-302 [Tạp chí có phản biện]

2014 The Accounting Research Center at the University of Chicago Booth School of Business ;Copyright ©, University of Chicago on behalf of the Accounting Research Center, 2014 ;ISSN: 0021-8456 ;EISSN: 1475-679X ;DOI: 10.1111/1475-679X.12039 ;CODEN: JACRBR

Tài liệu số/Tài liệu điện tử

Trích dẫn Trích dẫn bởi

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...