skip to main content
Khách
Góc nghiên cứu
Tài khoản của tôi
Đăng xuất
Đăng nhập
This feature requires javascript
Tìm mới
Tìm Cơ sở dữ liệu
Tìm duyệt
Tạp chí điện tử A-Z
Sách điện tử A-Z
Liên kết trích dẫn
Trợ giúp
Ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Tiếng Việt
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Tất cả tài nguyên
Tất cả
Tài liệu môn học
Tài liệu môn học
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Tất cả tài nguyên
Or hit Enter to replace search target
Or select another collection:
Search in:
Tất cả tài nguyên
Search in:
Tài nguyên in
Search in:
Tài nguyên số
Search in:
Tài nguyên điện tử
Tìm kiếm nâng cao
Tìm duyệt
This feature requires javascript
Giới hạn tìm kiếm:
Giới hạn tìm kiếm:
Dạng tài nguyên
criteria input
Tất cả các loại
Sách
Bài báo
Hình ảnh
Tài liệu nghe nhìn
Bản đồ
Luận án, Luận văn
Hiển thị kết quả với:
criteria input
chứa đựng
là (chính xác)
bắt đầu với
Hiển thị kết quả với:
Dạng tìm kiếm Chỉ mục
criteria input
Mọi nơi trong biểu ghi
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Toàn văn
ISBN
ISSN
Mục lục
Từ khóa
Lĩnh vực
Show Results with:
Nhan đề
Show Results with:
Mọi nơi trong biểu ghi
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Toàn văn
ISBN
ISSN
Mục lục
Từ khóa
Lĩnh vực
This feature requires javascript
Impact of Quality Assurance on Quality Teaching among Teachers in Oman Higher Education
Education Quarterly Reviews, 2020, Vol.3 (3), p.334
ISSN: 2657-215X
Tài liệu số/Tài liệu điện tử
Trích dẫn
Trích dẫn bởi
Xem toàn văn
Chi tiết
Gợi ý đọc thêm
Nhận xét
Số lần được trích dẫn
Liên kết mở rộng
This feature requires javascript
Gửi đến
Đưa vào góc nghiên cứu
Xóa khỏi góc nghiên cứu
Thư điện tử
In
Permalink
Trích dẫn
EasyBib
EndNote
RefWorks
Delicious
Xuất RIS
Export BibTeX
This feature requires javascript
Nhan đề:
Impact of Quality Assurance on Quality Teaching among Teachers in Oman Higher Education
Tác giả:
A-Maawali, Wafa
;
Al-Siyabi, Munira
Chủ đề:
College Faculty
;
Evaluation Methods
;
Faculty Development
;
Foreign Countries
;
Quality Assurance
;
Teacher Attitudes
;
Teacher Effectiveness
;
Teacher Evaluation
Là 1 phần của:
Education Quarterly Reviews, 2020, Vol.3 (3), p.334
Mô tả:
The study aims to investigate the internally driven factors that should contribute to quality in the teaching process in order to inform the current measures of teacher performance in higher education. Previous studies reported ambivalent views and reactions towards measures of quality which raised the presumption that quality processes were not teacher-driven but imposing. Hence, a sequential mixed study research was employed that included both qualitative and quantitative methods of data collection. The methods are seven interviews with academic faculty from higher education and a questionnaire which was distributed to 154. The findings of this study indicate an average level of teachers' perceptions towards practices of quality assurance and their impact on quality teaching. This study recommends empowering teachers to take active part in quality teaching protocol and a model of internally driven factors is recommended.
Nơi xuất bản:
Asian Institute of Research
Ngôn ngữ:
English
Số nhận dạng:
ISSN: 2657-215X
Nguồn:
ERIC Full Text Only (Discovery)
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Trở lại danh sách kết quả
Kết quả
1
Tiếp theo
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...
Đang tìm kiếm cho
trong
scope:(TDTS),scope:(SFX),scope:(TDT),scope:(SEN),primo_central_multiple_fe
Xem ngay kết quả tìm kiếm truy xuất đầu tiên
This feature requires javascript
This feature requires javascript