skip to main content
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Dạng tìm kiếm Chỉ mục

Exploring the impact of social media influencers on customers’ purchase intention: A sequential mediation model in Taiwan context

Entrepreneurial Business and Economics Review, 2022-09, Vol.10 (3), p.123-141 [Tạp chí có phản biện]

2022. This work is published under https://eber.uek.krakow.pl/index.php/eber (the “License”). Notwithstanding the ProQuest Terms and Conditions, you may use this content in accordance with the terms of the License. ;ISSN: 2353-8821 ;ISSN: 2353-883X ;EISSN: 2353-8821 ;DOI: 10.15678/EBER.2022.100308

Tài liệu số/Tài liệu điện tử

Trích dẫn Trích dẫn bởi

Đăng nhập để nhận xét

Đăng nhập để thêm phân loại riêng

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...