skip to main content
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Dạng tìm kiếm Chỉ mục

A corpus-based comparison of syntactic complexity in academic writing of L1 and L2 English students across years and disciplines

PloS one, 2023-10, Vol.18 (10), p.e0292688-e0292688 [Tạp chí có phản biện]

COPYRIGHT 2023 Public Library of Science ;2023 Shen et al 2023 Shen et al ;2023 Shen et al. This is an open access article distributed under the terms of the Creative Commons Attribution License: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ (the “License”), which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original author and source are credited. Notwithstanding the ProQuest Terms and Conditions, you may use this content in accordance with the terms of the License. ;ISSN: 1932-6203 ;EISSN: 1932-6203 ;DOI: 10.1371/journal.pone.0292688 ;PMID: 37812624

Tài liệu số/Tài liệu điện tử

Trích dẫn Trích dẫn bởi

Đăng nhập để nhận xét

Đăng nhập để thêm phân loại riêng

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...