skip to main content
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Dạng tìm kiếm Chỉ mục

The influence of Internet economy on consumer psychology in the post-epidemic era

Hervormde teologiese studies, 2023-08, Vol.79 (4), p.1-6 [Tạp chí có phản biện]

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License. ;ISSN: 0259-9422 ;ISSN: 2072-8050 ;EISSN: 2072-8050 ;DOI: 10.4102/hts.v79i4.8839

Tài liệu số/Tài liệu điện tử

Trích dẫn Trích dẫn bởi
  • Nhan đề:
    The influence of Internet economy on consumer psychology in the post-epidemic era
  • Tác giả: Zhao, Junjing ; Li, Qi
  • Chủ đề: consumer psychology ; internet economy ; post-epidemic era ; purchase intention ; Religion ; religious faith
  • Là 1 phần của: Hervormde teologiese studies, 2023-08, Vol.79 (4), p.1-6
  • Mô tả: Abstract only
  • Nơi xuất bản: University of Pretoria
  • Ngôn ngữ: English;Portuguese;Afrikaans
  • Số nhận dạng: ISSN: 0259-9422
    ISSN: 2072-8050
    EISSN: 2072-8050
    DOI: 10.4102/hts.v79i4.8839
  • Nguồn: SciELO
    AOSIS OpenJournals
    African Journals Online (Open Access)
    Alma/SFX Local Collection
    ProQuest Central
    DOAJ Directory of Open Access Journals

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...