skip to main content
Khách
Góc nghiên cứu
Tài khoản của tôi
Đăng xuất
Đăng nhập
This feature requires javascript
Tìm mới
Tìm Cơ sở dữ liệu
Tìm duyệt
Tạp chí điện tử A-Z
Sách điện tử A-Z
Liên kết trích dẫn
Trợ giúp
Ngôn ngữ:
Tiếng Anh
Tiếng Việt
This feature required javascript
This feature requires javascript
Primo Search
Tất cả tài nguyên
Tất cả
Tài liệu môn học
Tài liệu môn học
Search For:
Clear Search Box
Search in:
Tất cả tài nguyên
Or hit Enter to replace search target
Or select another collection:
Search in:
Tất cả tài nguyên
Search in:
Tài nguyên in
Search in:
Tài nguyên số
Search in:
Tài nguyên điện tử
Tìm kiếm nâng cao
Tìm duyệt
This feature requires javascript
Giới hạn tìm kiếm:
Giới hạn tìm kiếm:
Dạng tài nguyên
criteria input
Tất cả các loại
Sách
Bài báo
Hình ảnh
Tài liệu nghe nhìn
Bản đồ
Luận án, Luận văn
Hiển thị kết quả với:
criteria input
chứa đựng
là (chính xác)
bắt đầu với
Hiển thị kết quả với:
Dạng tìm kiếm Chỉ mục
criteria input
Mọi nơi trong biểu ghi
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Toàn văn
ISBN
ISSN
Mục lục
Từ khóa
Lĩnh vực
Show Results with:
Nhan đề
Show Results with:
Mọi nơi trong biểu ghi
Nhan đề
Tác giả
Chủ đề
Toàn văn
ISBN
ISSN
Mục lục
Từ khóa
Lĩnh vực
This feature requires javascript
English-Medium Instruction in Turkish Higher Education: The Current State of English in Psychology Departments
Journal of English as an International Language, 2018-06, Vol.13 (1), p.20
ISSN: 1718-2298
Tài liệu số/Tài liệu điện tử
Trích dẫn
Trích dẫn bởi
Xem toàn văn
Chi tiết
Gợi ý đọc thêm
Nhận xét
Số lần được trích dẫn
Liên kết mở rộng
This feature requires javascript
Gửi đến
Đưa vào góc nghiên cứu
Xóa khỏi góc nghiên cứu
Thư điện tử
In
Permalink
Trích dẫn
EasyBib
EndNote
RefWorks
Delicious
Xuất RIS
Export BibTeX
This feature requires javascript
Nhan đề:
English-Medium Instruction in Turkish Higher Education: The Current State of English in Psychology Departments
Tác giả:
Arik, Beril T
;
Arik, Engin
Chủ đề:
Departments
;
English (Second Language)
;
Foreign Countries
;
Higher Education
;
International Education
;
Language of Instruction
;
Language Usage
;
Psychology
;
Second Language Learning
;
Student Attitudes
;
Undergraduate Students
Là 1 phần của:
Journal of English as an International Language, 2018-06, Vol.13 (1), p.20
Mô tả:
English-medium instruction in non-English speaking countries has gained prominence around the world in the last decades due to the internationalization of higher education but the way English is used in higher education varies. To investigate this further, we focused particularly on the use of English in psychology departments across Turkish universities because psychology is one of the fields in which English is the dominant language globally. Data were collected from official reports and from 287 psychology students who evaluated the use of English in their programs by responding to a questionnaire. English was the medium of instruction in 31 out of 79 programs (about 40%) of all offered undergraduate psychology degrees in Turkey in 2015, but their measures for students' proficiency varied. Students reported that the amount of English used in their classes did not change over the course of their undergraduate psychology program. Students also stated that their comprehension level increased during their study. They also reported that some core courses should be taught or supported by materials in Turkish. The results showed that as the internationalization of higher education continues increasing, so does English-medium instruction especially in the fields such as psychology.
Nơi xuất bản:
English Language Education Publishing
Ngôn ngữ:
English
Số nhận dạng:
ISSN: 1718-2298
Nguồn:
ERIC Full Text Only (Discovery)
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Trở lại danh sách kết quả
Trước
Kết quả
10
Tiếp theo
This feature requires javascript
This feature requires javascript
Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...
Đang tìm kiếm cho
trong
scope:(TDTS),scope:(SFX),scope:(TDT),scope:(SEN),primo_central_multiple_fe
Xem ngay kết quả tìm kiếm truy xuất đầu tiên
This feature requires javascript
This feature requires javascript