skip to main content
Giới hạn tìm kiếm: Giới hạn tìm kiếm: Dạng tài nguyên Hiển thị kết quả với: Hiển thị kết quả với: Dạng tìm kiếm Chỉ mục

Special Issue on History and Citizenship Education

McGill journal of education, 2015, Vol.50 (2-3), p.217-224 [Tạp chí có phản biện]

All Rights Reserved © Faculty of Education, McGill University, 2016 ;Copyright McGill Journal of Education Spring-Fall 2015 ;ISSN: 0024-9033 ;EISSN: 1916-0666 ;DOI: 10.7202/1036430ar

Tài liệu số/Tài liệu điện tử

Trích dẫn Trích dẫn bởi
  • Nhan đề:
    Special Issue on History and Citizenship Education
  • Tác giả: Sears, Alan ; Lefrançois, David
  • Chủ đề: Citizenship education ; Consciousness ; Core curriculum ; Elementary schools ; Holocaust ; Learning ; Narratives ; Pedagogy ; Quality ; Student writing ; Studies ; Teaching ; Textbooks
  • Là 1 phần của: McGill journal of education, 2015, Vol.50 (2-3), p.217-224
  • Mô tả: The papers also employ a wide array of research methodologies including largescale surveys and path analysis, qualitative interviews, and textual analysis of textbooks and student writing. [...]two articles identify specific areas where teachers require pedagogical expertise to foster important learning in citizenship and history.
  • Nơi xuất bản: Montreal: Faculty of Education, McGill University
  • Ngôn ngữ: English;French
  • Số nhận dạng: ISSN: 0024-9033
    EISSN: 1916-0666
    DOI: 10.7202/1036430ar
  • Nguồn: Freely Accessible Journals
    Érudit (Freely Accessible)
    ROAD: Directory of Open Access Scholarly Resources
    ProQuest Central

Đang tìm Cơ sở dữ liệu bên ngoài...